Yleinen

Koronainfo selkokielellä ja englanniksi

17.3.2020

Koronainfo selkokielellä

Ammattiopisto Tavastia on kiinni 18.3.–13.4. Et voi tulla kouluun. Sinä opiskelet kotona. Opettaja antaa tehtäviä. Opettaja kertoo, saatko tehtävät Teamsissa, Moodlessa vai sähköpostilla. Tee tehtävät, opiskelu jatkuu vaikka emme ole koulussa.

Jos olet sairas, ilmoita opettajalle. Jos saat koronaviruksen ja sairaus ei ole paha, voit sairastaa kotona. Jos olet vakavasti sairas, soita omalle terveysasemalle tai sairaalaan 03 629 4500.

Nyt 17.3. kukaan Tavastian opiskelijoista tai työntekijöistä ei ole sairastunut koronaan. Koulu on kiinni siksi, että koronavirus ei leviä. Kun olet pois koulusta, et voi tavata paljon ihmisiä. On tärkeää pysyä kotona ja pestä kädet usein.

Corona-information (simplified language)

Vocational College Tavastia is closed March 18th – April 13th.  You can’t come to school.  You will study at home.  The teacher gives you assignments. The teacher will tell you whether you are getting assignments at Teams, Moodle or email.  Do the assignments, continue your studies even though we are not in school.  If you are ill, inform the teacher.  If you get the coronavirus and the disease is not bad, you can stay sick at home. If you are seriously ill, call your health center or to hospital 03 629 4500.

Now 17.3. none of  Tavastia’s students or employees have fallen ill. The school is closed because we want that the coronavirus will not spread. When you’re out of school, you can’t meet a lot of people. It is important to stay at home and wash your hands frequently.

Sivua päivitetty 17.3.2020 kello 11.19

Uusimmat uutiset

Taitaja9-kilpailun tulokset

Ammattiopisto Tavastiassa pidettiin 29.11.–30.11.2022 Taitaja9-paikalliskilpailu. Kilpailutiimi on nyt saanut laskettua tulokset. Tehtävärasteja oli tänä vuonna 15. Rastin suorittamiseen meni joukkueilta […]

Lue lisää

2.12.2022

Ammattiopistossa tapahtuu – syksyn kohokohtia ja ennakkotietoa tulevasta

Ammattiopisto Tavastiassa on syksyn mittaan järjestetty useita erilaisia tutustumispäiviä niin sisäisesti kuin avoimestikin. Parhaillaan kampusalueella viilettävät alueen ysiluokkalaiset Taitaja9-kilpailujen merkeissä. […]

Lue lisää

30.11.2022

Ammattiopisto Tavastia sai merkittävän kunniamaininnan laatukilpailussa

Ammattiopisto Tavastia on saanut merkittävän kunnianmaininnan Opetus- ja kulttuuriministeriön valtakunnallisessa laatupalkintokilpailussa. Palkintosumma on 50 000 euroa. Opetus- ja kulttuuriministeriö järjestää ammatillisen […]

Lue lisää

15.11.2022