Koronainfo selkokielellä ja englanniksi

Koronainfo selkokielellä

Ammattiopisto Tavastia on kiinni 18.3.–13.4. Et voi tulla kouluun. Sinä opiskelet kotona. Opettaja antaa tehtäviä. Opettaja kertoo, saatko tehtävät Teamsissa, Moodlessa vai sähköpostilla. Tee tehtävät, opiskelu jatkuu vaikka emme ole koulussa.

Jos olet sairas, ilmoita opettajalle. Jos saat koronaviruksen ja sairaus ei ole paha, voit sairastaa kotona. Jos olet vakavasti sairas, soita omalle terveysasemalle tai sairaalaan 03 629 4500.

Nyt 17.3. kukaan Tavastian opiskelijoista tai työntekijöistä ei ole sairastunut koronaan. Koulu on kiinni siksi, että koronavirus ei leviä. Kun olet pois koulusta, et voi tavata paljon ihmisiä. On tärkeää pysyä kotona ja pestä kädet usein.

Corona-information (simplified language)

Vocational College Tavastia is closed March 18th – April 13th.  You can’t come to school.  You will study at home.  The teacher gives you assignments. The teacher will tell you whether you are getting assignments at Teams, Moodle or email.  Do the assignments, continue your studies even though we are not in school.  If you are ill, inform the teacher.  If you get the coronavirus and the disease is not bad, you can stay sick at home. If you are seriously ill, call your health center or to hospital 03 629 4500.

Now 17.3. none of  Tavastia’s students or employees have fallen ill. The school is closed because we want that the coronavirus will not spread. When you’re out of school, you can’t meet a lot of people. It is important to stay at home and wash your hands frequently.

© 2020 Koulutuskuntayhtymä Tavastia