Yleinen

Koronainfo selkokielellä ja englanniksi

17.3.2020

Koronainfo selkokielellä

Ammattiopisto Tavastia on kiinni 18.3.–13.4. Et voi tulla kouluun. Sinä opiskelet kotona. Opettaja antaa tehtäviä. Opettaja kertoo, saatko tehtävät Teamsissa, Moodlessa vai sähköpostilla. Tee tehtävät, opiskelu jatkuu vaikka emme ole koulussa.

Jos olet sairas, ilmoita opettajalle. Jos saat koronaviruksen ja sairaus ei ole paha, voit sairastaa kotona. Jos olet vakavasti sairas, soita omalle terveysasemalle tai sairaalaan 03 629 4500.

Nyt 17.3. kukaan Tavastian opiskelijoista tai työntekijöistä ei ole sairastunut koronaan. Koulu on kiinni siksi, että koronavirus ei leviä. Kun olet pois koulusta, et voi tavata paljon ihmisiä. On tärkeää pysyä kotona ja pestä kädet usein.

Corona-information (simplified language)

Vocational College Tavastia is closed March 18th – April 13th.  You can’t come to school.  You will study at home.  The teacher gives you assignments. The teacher will tell you whether you are getting assignments at Teams, Moodle or email.  Do the assignments, continue your studies even though we are not in school.  If you are ill, inform the teacher.  If you get the coronavirus and the disease is not bad, you can stay sick at home. If you are seriously ill, call your health center or to hospital 03 629 4500.

Now 17.3. none of  Tavastia’s students or employees have fallen ill. The school is closed because we want that the coronavirus will not spread. When you’re out of school, you can’t meet a lot of people. It is important to stay at home and wash your hands frequently.

Sivua päivitetty 17.3.2020 kello 11.19

Uusimmat uutiset

Käsityön lumoa ja historian henkeä

Tavastian kudonnan opinnoissa panostetaan tekemisen ohella erilaisien materiaalien, aikakausien ja tyylisuuntauksien tuntemukseen. Perinteisten taitojen vaaliminen osoittautuu tärkeäksi erityisesti silloin, kun […]

Lue lisää

23.4.2024

Onnea ammattiin valmistuneille!

Ammattiopisto Tavastiasta on valmistunut 22.12.2023.–5.4.2024 välisenä aikana 215 uutta ammattilaista. Heistä 30 ei ole antanut lupaa julkaista nimeään. Lämpimät onnittelut […]

Lue lisää

5.4.2024

Kansainvälisyys on tärkeä osa ammattiopiston toimintaa

Kansainväliset vierailut ovat tärkeä tapa mm. kasvattaa oppilaitoksen verkostoja ja kehittää toimintatapoja. Tavastiassa on käy vuosittain lukuisa määrä ulkomaalaisia vieraita […]

Lue lisää

28.3.2024