Hämeenlinna 127.00 € Paikkoja jäljellä

Mikä meni pieleen? -verkkokurssi

Johtajan roolin ottamiseen ja sen toteuttamiseen liittyy tiettyjä haasteita, joita on hyvä tunnistaa ja huomioida omassa toiminnassa. Alasta ja tehtävistä riippuen, haasteet voivat olla hyvinkin erilaisia, joten ole valppaana omien haasteiden tunnistamiseksi työyhteisössäsi.

Tässä kurssissa kuvaamme 12 johtamiseen liittyvää haastetta, joita voit kohdata tehtävässäsi. Annamme myös vinkkejä, kuinka voit ennakoida ja toimia kohdatessasi niitä.

Hyödyt:

Tunnistamalla, tiedostamalla ja ennakoimalla johtamisen rooleihin liittyviä haasteita voit vaikuttaa työyhteisön toiminnan ja yhteistyön sujuvuuteen. Ymmärtämällä ja kehittämällä omia johtamis- ja toimintamalleja, haasteiden kohtaaminen ja hoitaminen sujuu tuloksellisesti.

Kenelle:

Tämä koulutus sopii lähijohtajille, esihenkilöille, tiimivastaaville, projektipäälliköille ja sinulle, jonka tehtäviin kuuluu johtaa ihmisiä ja toimintaa

r>
Ilmoittautuessasi kurssille saat sähköpostin Kouluttamon tiimiltä (kontakti@kouluttamo.fi), jossa tarkemmat ohjeet kurssille kirjautumisesta

Kurssin suorittaminen tehtävineen vie parhaimmillaan viisi tuntia. Koulutus sisältää 4 koulutusvideota, jotka ovat kestoltaan 3–15 min. Varsinainen oppiminen tapahtuu reflektoinnin ja tehtävien suorittamisen kautta.

Verkkokurssin sisältö on käytettävissä neljän kuukauden ajan kurssille kirjautumispäivämäärästä lähtien. Voit opiskella aihetta oman aikataulusi mukaan.

Ilmoittautuessasi kurssille saat sähköpostin Kouluttamon tiimiltä (kontakti@kouluttamo.fi), jossa tarkemmat ohjeet kurssille kirjautumisesta.

Koulutuksen hinta: 127,- (sis ALV 24%)

LIsätietoja ja kouluttajat: Leena Paukkunen Työelämänasinantuntija, Koulutustuottaja

kontakti@kouluttamo.fi

www.kouluttamo.fi/meista

Ilmoittaudu
Voit ilmoittautua usealle kurssille palaamalla ostoskorista kurssisivuille tai jatkamalla ostoskorin Kurssit-kohdasta.