Hämeenlinna 157.00 € Paikkoja jäljellä

Mikä meni pieleen? -verkkokurssi

Johtajan roolin ottamiseen ja sen toteuttamiseen liittyy tiettyjä haasteita, joita on hyvä tunnistaa ja huomioida omassa toiminnassa. Alasta ja tehtävistä riippuen, haasteet voivat olla hyvinkin erilaisia, joten ole valppaana omien haasteiden tunnistamiseksi työyhteisössäsi.

Tässä kurssissa kuvaamme 12 johtamiseen liittyvää haastetta, joita voit kohdata tehtävässäsi. Annamme myös vinkkejä, kuinka voit ennakoida ja toimia kohdatessasi niitä.

Hyödyt:

Tunnistamalla, tiedostamalla ja ennakoimalla johtamisen rooleihin liittyviä haasteita voit vaikuttaa työyhteisön toiminnan ja yhteistyön sujuvuuteen. Ymmärtämällä ja kehittämällä omia johtamis- ja toimintamalleja, haasteiden kohtaaminen ja hoitaminen sujuu tuloksellisesti.

Kenelle:

Tämä koulutus sopii lähijohtajille, esihenkilöille, tiimivastaaville, projektipäälliköille ja sinulle, jonka tehtäviin kuuluu johtaa ihmisiä ja toimintaa

Koulutus toteutetaan verkkokurssina ja kouluttajana toimii Kouluttamo. Kurssin suorittaminen tehtävineen vie parhaimmilaan viisi tuntia. Kaikki koulutusvideomme ovat kestoltaan 3–15 min. Varsinainen oppiminen tapahtuu reflektoinnin ja tehtävien suorittamisen kautta.

Verkkokurssin sisältö on käytettävissä kolmen kuukauden ajan kurssille kirjautumispäivämäärästä lähtien. Voit opiskella aihetta oman aikataulusi mukaan.

Ilmoittautuessasi kurssille saat sähköpostin Kouluttamon tiimiltä (kontakti@kouluttamo.fi), jossa tarkemmat ohjeet kurssille kirjautumisesta

LIsätietoja ja kouluttajat: Anne Talvitie ja Leena Paukkunen

kontakti@kouluttamo.fi

www.kouluttamo.fi/meista

Ilmoittaudu
Voit ilmoittautua usealle kurssille palaamalla ostoskorista kurssisivuille tai jatkamalla ostoskorin Kurssit-kohdasta.